Adderall Alternatif semula jadi di tunjukkan

Adderall Alternatif semula jadi di tunjukkan

Jika ibu bapa memilih untuk pergi alternatif Adderall, terdapat banyak prosedur yang dia boleh beralih kepada. Sebab untuk ini alternatif Adderall ada adalah bahawa tidak semua ibu bapa selesa dengan Ubat kepada anak-anak mereka yang mengalami ADHD. Mereka lebih suka pendekatan yang paling semula jadi. Selain daripada pelan 504 yang diperlukan untuk sekolah-sekolah yang paling ramai, berikut adalah alternatif Adderall lain ibu bapa boleh mengambil jalan keluar dengan.

Pertama ialah psikoterapi. Ia mungkin mahal tetapi ini kerja-kerja untuk beberapa kanak-kanak dengan ADHD. Secara purata, setiap berunding dengan kos psychotherapist sekitar $ 100 tetapi bagi sesetengah kanak-kanak, mereka mampu untuk mendapatkan perhatian yang mereka perlukan, oleh itu mereka tidak merasa keinginan untuk bertindak. Mereka juga dapat belajar lebih banyak tentang diri mereka sendiri, itulah sebabnya mereka tidak adalah seperti keliru kerana mereka sebelum memasuki klinik psikoterapi.

Satu lagi alternatif Adderall adalah terapi tingkah laku. Seorang pakar memerhati tindakan kanak-kanak. Jika dia melihat sesuatu yang salah atau tidak benar-benar biasa, dia menunjuk ini keluar kepada ibu bapa kanak-kanak itu. Kadang-kadang, pakar juga akan termasuk cadangan bagaimana untuk mengendalikan jenis-jenis tindakan.

Kemudian ada latihan kemahiran sosial. Ini adalah sesuatu yang ibu bapa boleh lakukan sendiri untuk anak mereka yang menghidap ADHD. Selalunya, kanak-kanak ini mempunyai masalah bersosial dengan rakan-rakan mereka. Sekurang-kurangnya, dengan membimbing tangan dan kata-kata hikmat ibu bapa mereka, mereka akan memikirkan apakah had (apa yang mereka tidak boleh lakukan) apabila mereka berada bersama kanak-kanak lain. Latihan kemahiran sosial adalah satu alternatif Adderall yang tidak memerlukan profesional.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar