Berkembang Lebih Tinggi Latihan - Mereka Akan Tambah Inci ke Tinggi Anda?

Berkembang Lebih Tinggi Latihan - Mereka Akan Tambah Inci ke Tinggi Anda?

Membesar adalah penting untuk semua orang kerana banyak sebab. Di tempat kerja orang melihat terpulang kepada anda jika anda adalah lebih tinggi dan mengharapkan lebih daripada anda, dan anda lebih cenderung untuk bergerak ke tahap yang lebih cepat dan naik pangkat. Wanita suka lebih tinggi lelaki dan lelaki seperti wanita tinggi. Itulah cara ia malangnya.

Jika anda bermain mana-mana ketinggian sukan biasanya kelebihan dan keperluan juga dalam banyak sukan. Terdapat banyak sebab untuk mahu menjadi tinggi. Adakah anda pernah mendengar orang mengadu tentang menjadi terlalu tinggi? Hakikatnya sedang pendek adalah kelemahan yang besar dan ia boleh menjejaskan teruk bukan sahaja keyakinan anda tetapi hubungan anda dan prospek kerjaya anda. Ada sesuatu yang anda boleh lakukan walaupun.

Saya mesti memberitahu anda ini pertama. Orang-orang akan memberitahu anda sebaliknya, tetapi ini adalah garis bawah, pada masa anda berada dalam pertumbuhan dua puluhan anda akan telah dihentikan. Tidak kira apa sesiapa memberitahu anda mengikut umur ini tulang anda akan telah berhenti berkembang. Jika anda telah mencapai peringkat ini, anda masih boleh menambah inci untuk ketinggian anda melalui latihan membesar. Anda mungkin berfikir bahawa saya baru sahaja berkata anda tidak boleh berbuat demikian, tetapi ini adalah latihan untuk membetulkan masalah tulang belakang kecil dan postur yang lemah. Kedua-duanya berkaitan.

Senaman ini tidak begitu sukar atau memakan masa dan mereka melakukan kerja. Malah orang telah menambah inci untuk ketinggian mereka dengan melakukan mereka untuk hanya 15 minit sehari secara teratur. Semua yang anda perlukan adalah komitmen. Iltizam untuk menjadi lebih tinggi. Adakah anda mempunyai itu?

Ia tidak mengambil banyak kerja keras, tetapi ia tidak bermakna anda perlu melakukannya setiap hari. Bersenam seperti ini bukan sahaja akan membolehkan anda untuk mendapatkan ketinggian maksimum, tetapi membawa bonus tambahan memperbaiki postur anda juga. Ambil tindakan sekarang untuk menambah inci untuk ketinggian anda. Ambil tindakan sekarang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar