Ulasan Produk Asli Untuk ADHD - Isu kontroversi

Ulasan Produk Asli Untuk ADHD - Isu kontroversi

Saya tidak tahu tentang anda tetapi terdapat begitu banyak amaran mengenai psychostimulants ADHD sekarang bahawa saya telah berhenti yang terkejut atau terkejut. Kami tidak pernah mendengar apa-apa ulasan negatif kepada produk semula jadi untuk ADHD. Ubat semula jadi untuk pengkritik ADHD akan menyeringai bahawa ujian muktamad sangat sedikit telah dilakukan untuk menunjukkan bahawa produk semula jadi untuk ADHD sebenarnya berkesan. Mereka juga menimbulkan persoalan tentang kesan-kesan jangka panjang ubat-ubatan ini - ini adalah menggelikan kerana tidak ada kajian yang dilakukan mengenai risiko jangka panjang dan kesan psychostimulants ADHD. Sekurang-kurangnya mereka tidak diterbitkan.

Semua orang nampaknya semakin pada kereta muzik ADHD. Saya tidak bercakap hanya kira-kira doktor dan pakar kanak-kanak di sini tetapi juga ibu bapa dan guru. Sesetengah ibu bapa yang tidak bertanggungjawab sebenarnya MAHU diagnosis ADHD supaya mereka boleh membuat tuntutan wang kerajaan atau kemudahan khas di sekolah kelas tuisyen atau sangat kecil seperti satu-sama-satu. Guru menetapkan diri mereka sebagai doktor dan menyarankan ibu bapa untuk meletakkan kanak-kanak ADHD pada Ritalin sehingga tidak ada tingkah laku yang menimbulkan gangguan dalam kelas mereka. Apabila psychostimulants (Adderall, Metadate, Dexedrine dan Cylert) tidak berfungsi dengan sesetengah kanak-kanak ADHD, mereka memakai anti-depressants.

Tiada sebarang ulasan negatif kepada produk semula jadi untuk ADHD berkenaan dengan kesan sampingan yang mungkin kerana tidak ada apa-apa. Bandingkan bahawa: - insomnia, kehilangan berat badan, pertumbuhan terbantut, tingkah laku 'zombie', perubahan mood, hilang selera makan, masalah jantung, tics saraf dan yang terbaru adalah halusinasi. Ini adalah sebahagian daripada kesan-kesan sampingan ubat-ubatan amphetamine (ingatlah 'kelajuan' - ia adalah sama!).

Terdapat ulasan yang positif kepada produk semula jadi untuk ADHD tetapi mereka jarang diterbitkan kerana mereka tidak mempunyai sokongan kewangan. Pada dasarnya tidak ada kesan sampingan dan mereka benar-benar selamat. Tiada risiko penyalahgunaan dadah. Tidak ada keperluan untuk pemantauan perubatan. Semula jadi produk yang paling popular adalah ubat-ubatan homeopati.

Lihatlah kerja yang dilakukan oleh Stephen Hinshaw UC Berkeley yang merupakan seorang pakar ADHD. Beliau belajar gangguan defisit perhatian kanak-kanak yang telah ditetapkan Ritalin untuk tempoh dua tahun. Kanak-kanak ini malang adalah satu inci lebih pendek dalam ketinggian dan berat £ 8 kurang daripada kanak-kanak yang tidak mengambil ubat! Itulah apa yang mereka maksudkan dengan 'pertumbuhan terbantut. FDA berkata lebih banyak kajian perlu dilakukan tetapi kajian yang diterbitkan lima tahun yang lalu, jadi isu pertumbuhan terbantut telah menolak di bawah karpet.

Kebanyakan pakar mencadangkan ubat sempena psikoterapi, kaunseling atau terapi tingkah laku. Terdapat satu isu di sini dengan syarikat-syarikat insurans jadi kos rawatan ini boleh menjadi penghalang. Semua ulasan produk semula jadi untuk ADHD melaporkan bahawa ubat homeopati adalah ideal kerana ia boleh digunakan dalam terapi gabungan dan adalah selamat, berkesan dan bebas daripada kesan sampingan. Pastikan anda mengkaji remedi dan proses pembuatan dan juga jika kemudahan itu diluluskan FDA. Link di bawah akan membawa anda ke salah satu syarikat yang paling terkenal dalam bidang ini dan mereka menawarkan jaminan besi berpakaian.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar