Menukar getaran anda dan Kehidupan Melalui Music!

Menukar getaran anda dan Kehidupan Melalui Music!

Dalam banyak budaya, kebijaksanaan dan tradisi, alam semesta telah digerakkan oleh bunyi dan getaran. Oleh kerana itu, ia dipercayai bahawa bunyi boleh digunakan untuk meningkatkan sambungan seseorang kepada tenaga Source, Ilahi, Tuhan (atau apa sahaja nama yang anda memilih untuk memanggilnya). Melaungkan, gendang dan muzik dalam pelbagai bentuk lain menjadi cara yang penting untuk mengatasi dari dunia fizikal ke alam rohani daripada Ilahi. Dalam keadaan ini melampaui, orang telah dibalas dengan penyembuhan, panduan yang jelas dan hadiah rohani lain untuk membantu mereka dalam perjalanan mereka.

Beribu-ribu tahun kemudian, sains membuktikan amalan-amalan mistik tua untuk mempunyai merit. Jika, pada masa lalu, kita berfikir bahawa segala-galanya di sekeliling kita adalah pepejal, kami telah menemui bahawa segala-galanya adalah sebenarnya tenaga dan tenaga ini bergetar pada frekuensi yang berbeza.

Sains telah membuktikan bahawa fikiran kita juga mempunyai getaran dan menghasilkan kekerapan dan pemikiran dan getaran menarik kepada kami pengalaman hidup dan situasi kita (melalui "Law of Attraction".)

Kita diberitahu untuk menggambarkan, gunakan ikrar positif, doa afirmatif dan lain-lain jenis bercakap positif untuk menukar getaran kita supaya kita boleh membuat dan menarik nafsu. Masalahnya ialah bahawa alat ini memberi tumpuan kepada hanya minda sedar dan bahawa mereka tidak menghasilkan keputusan yang konsisten. Ini kerana minda sedar hanya sebahagian kecil daripada aspek siapa dan apa yang kita.

Dalam buku klasik, Think and Grow Rich, Napoleon Hill bercakap tentang keperluan untuk memintas minda sedar dan imprinting nafsu ke dalam alam bawah sedar. Ia adalah di sana bahawa perubahan yang sebenar dan berkekalan berlaku. Terdapat tempat kelahiran semua manifestasi dan penciptaan.

Bilangan itu adalah metafora yang sangat baik untuk menerangkan ini. Sebahagian kecil daripada bilangan yang berada di atas air adalah minda sedar dan segala-galanya yang kita alami di alam semesta fizikal. Di bawah paras air ialah kawasan yang luas dan tidak diketahui yang dipanggil minda separa sedar. Disimpan dalam kawasan ini adalah program yang berjalan kehidupan kita. Ini adalah kepercayaan yang menghadkan, persepsi palsu dan pemikiran unsupportive yang mengehadkan kami dan menarik perkara-perkara yang bertentangan dengan keinginan sedar kita.

Jika minda sedar menghendaki sesuatu tetapi minda bawah sedar tidak sepadan kepercayaan-kepercayaan, akan ada perjuangan dan ia akan menjadi sebelah mustahil untuk membuat keputusan yang dikehendaki seseorang. Sebagai contoh, jika pada tahap yang sedar anda inginkan hubungan yang ideal, menaikkan semangat dan kasih sayang, tetapi ada JUGA kepercayaan atau persepsi yang tidak percaya anda layak atau yang lelaki atau wanita tidak boleh dipercayai, ia akan menjadi mustahil untuk anda untuk menarik jenis hubungan anda benar-benar mahu. Mereka menghapuskan satu sama lain.

Bagaimana kita boleh mengubah apa yang kita tidak tahu adalah di sana? Melalui getaran dan frekuensi dalam beberapa jenis muzik ...

Beberapa tahun lalu ahli sains (termasuk Quantum Fizik) mendapati getaran dan frekuensi di muzik saya yang mengeluarkan "interrupters" yang menghalang hubungan kita dengan Sumber - bidang ini potensi yang tulen, tenaga yang yang membentuk alam semesta fizikal.

Para saintis ini dapat menunjukkan peningkatan yang boleh diukur serta-merta dalam kekuatan fizikal, kesihatan dan daya hidup apabila orang bermain muzik saya! Melalui pemetaan otak mereka mampu untuk menunjukkan bahawa muzik saya mewujudkan sebuah negara otak yang berkaitan dengan kesedaran yang memuncak dan tekanan dikurangkan. Mereka juga dapat menunjukkan bahawa muzik saya mengurangkan kesan negatif daripada "interrupters tenaga."

"Interrupters Tenaga" adalah apa-apa yang menghalang kita daripada dapat memanfaatkan tenaga Sumber atau potensi sepenuhnya. Para saintis ini percaya bahawa lebih 60,000 bahan kimia buatan manusia di udara, makanan dan air dan medan elektro-magnet yang dihasilkan oleh teknologi elektrik kami sebenarnya mengehadkan hubungan kita dengan yang bidang potensi tulen. Satu-satunya cara bagi umat manusia untuk mencapai potensi sepenuhnya adalah untuk meningkatkan hubungan mereka kepada tenaga Sumber dan ujian mereka membuktikan bahawa muzik saya adalah salah satu menakjubkan mudah cara / alat untuk membantu dalam penyambungan semula ini.

Salah satu kepala Kuantum Fizik memberitahu saya bahawa daripada semua "interrupters tenaga" di alam semesta, interrupter yang paling kuat adalah fikiran kita sendiri menghadkan dan kepercayaan dan bahawa pemikiran dan kepercayaan kita mengukir pengalaman realiti, badan fizikal dan kehidupan kita. Semua ini pemikiran menghadkan menghasilkan getaran yang menarik "seperti" pengalaman dan adalah punca kepada keadaan negatif dalam kehidupan kita dan kesihatan kita.

Sebagai seorang anak saya digunakan untuk mendapatkan kecewa bahawa Allah tidak menjawab doa saya menawarkan saya panduan mengenai apa yang saya perlu bekerja pada. Hari ini saya percaya kita akan mendapat jawapan ini sehari-hari di luar pengalaman kami. Jika kita berjuang dengan berat badan, mempunyai masalah hubungan atau mempunyai isu-isu wang (sebagai contoh), masing-masing adalah tanda yang menunjukkan apa yang perlu diubah dalam diri kita sendiri. Ini adalah pemberitahuan dari alam bawah sedar memberitahu kita apa yang perlu dikerjakan untuk evolusi kita sendiri dan pertumbuhan. DAN pertumbuhan dan evolusi adalah nama permainan ini!

Selepas ahli sains ini dibuat ini penemuan luar biasa mengenai muzik saya, muzik saya sendiri mula berkembang dan berkembang. Oleh yang demikian, dalam kerja-kerja bimbingan saya, saya mula mengarang muzik untuk blok tertentu, mengehadkan pemikiran dan persepsi palsu bahawa kebanyakan pelanggan saya telah di sama tentang kehidupan. (Saya mendapati bahawa kita semua mempunyai kepercayaan yang bercanggah yang mendapat di jalan membantu kami dengan mudah dan mudah membuat keputusan yang diingini.) Saya dipanggil ini muzik baru jenis preskripsi "Harmonic Penjajaran."

Dalam pembentukan proses Harmonic Alignment, saya melihat apa yang muncul dalam hidup klien saya dan cabaran utama yang mereka hadapi. Melalui proses ini dan kesediaan klien saya untuk berubah, saya mula mengarang keping khusus aplikasi muzik menangani isu-isu ini. Beberapa contoh termasuk: keampunan Love sendiri Syukur, kepercayaan, Grounding - hanya untuk menamakan beberapa. Dalam masa beberapa hari pelanggan saya telah melihat keputusan yang luar biasa dan kejayaan dalam hidup mereka! Peluang kewangan muncul, orang ramai mula mempunyai peluang yang romantis dan kesihatan mereka meningkat secara mendadak.

Melalui proses Harmonic Penjajaran saya dapat menghasilkan pengimbangan frekuensi yang batal dan tidak sah kesan negatif daripada banyak fikiran mengehadkan dan kepercayaan. Sebagai contoh, katakan saya mempunyai pemikiran dalam minda bawah sedar saya yang menyatakan saya tidak cukup dan bahawa pemikiran ini menghasilkan frekuensi 4 baik. Melalui proses Penjajaran yang Harmonic saya mendapati bahawa saya boleh menghasilkan getaran -4, mengimbangi kesan pemikiran yang terhad, dengan itu menukar getaran individu. Saya kini mewujudkan preskripsi muzik dan mantera muzik peribadi untuk pelanggan saya untuk membantu mereka menghasilkan getaran yang mereka sedang mencari. Menukar getaran anda dan anda serta-merta mengubah hidup anda!

Apabila kita menukar getaran kami, kami membuka pintu keajaiban berlaku dan bagi kita untuk melangkah ke dalam kuasa dan kemampuan untuk membuat keputusan yang diingini dengan mudah dan membuka pintu untuk lebih banyak kegembiraan dan kepuasan yang berpanjangan kami!

Perubahan tidak perlu menjadi satu proses yang sukar dan ditarik keluar. Malah, ia boleh berlaku serta-merta!

Saya mempunyai pelanggan yang mempunyai isu-isu utama di seluruh subjek mewujudkan hubungan. Satu hari dia berhadapan saya dan berkata, "Kamu mengharapkan saya untuk berbuat apa-apa dan mempunyai orang ini hanya berjalan ke pintu saya dan mengetuk?" Seminggu kemudian dia menelefon saya di tengah-tengah hari untuk membiarkan saya tahu bahawa dia telah bertemu dengan seorang lelaki yang paling menarik dan bahawa dia telah benar-benar berjalan ke pintu itu dan mengetuk! Dia merasa heran.

Selain itu, melalui kerja-kerja yang saya dapat menunjukkan bagaimana tenaga beliau telah beralih dan suaranya menghasilkan frekuensi yang sama seperti muzik dan SHE sebenarnya memberi kuasa kepada rakyat melalui suaranya. Sebagai jurulatih dan Ketua Pegawai Kewangan dia kini memberi kesan kepada rakyat dia bekerja dengan dengan cara yang positif dia tidak pernah impikan selama ini!

Satu lagi pelanggan mempunyai harta sewa yang telah kosong selama lebih enam bulan. Bil dan perbelanjaan beliau telah dua kali ganda dan dia telah berurusan dengan sejumlah besar tekanan dan kebimbangan. Melalui proses itu, dia mendapati kepercayaan tertentu yang memberikan kesan negatif terhadap keupayaannya untuk menjual atau menyewakan hartanah berkenaan. Melalui Harmonic Penjajaran preskripsi muzik dia dapat menulis kepada lebih kepercayaan-kepercayaan menghadkan dan persepsi. Dalam masa seminggu dia dipajak tempat beliau dengan sedikit usaha. Dia terus menggunakan muzik untuk menjual sebidang tanah dan kemudian untuk membantu dia cepat pulih daripada pembedahan besar.

Kita hidup di zaman yang pesat berubah dan bunyi muncul sebagai alat yang berkuasa untuk memberi kuasa kepada kehidupan kita. Kini melalui kuasa muzik Penjajaran yang Harmonic anda benar-benar boleh menukar getaran anda dengan pengimbangan menghadkan pemikiran, kepercayaan dan persepsi yang menghalang anda daripada merealisasikan dan menggunakan kehebatan anda, ketuhanan dan kuasa tidak terbatas. Kini dengan hanya bermain muzik dalam persekitaran anda boleh mula untuk mencipta kehidupan yang lebih penting, berjaya, sihat, bersemangat dan memuaskan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar