Reflux Alternatif - Remedy Untuk GERD

Reflux Alternatif - Remedy Untuk GERD

Terdapat banyak cara anda boleh mengatakan selamat tinggal kepada antasid dan ubat-ubatan dan bertanya khabar kepada alternatif refluks. Malah, penyakit refluks esophageal gastro (GERD juga dikenali sebagai refluks asid) adalah mungkin salah satu penyakit paling mudah untuk rawatan semula jadi.

Malangnya, syarikat-syarikat farmaseutikal telah mencipta satu kitaran ganas menjual produk yang hanya merawat gejala refluks asid. Oleh itu, anda merasa seperti anda sembuh untuk beberapa jam hanya untuk mencari pulangan refluks pada waktu makan seterusnya.

Ubat untuk GERD tidak bertentangan dengan tepat! Ubat ini berfungsi untuk menyembuhkan punca refluks asid. Dan kerana punca refluks asid biasanya sfinkter yang lebih rendah esophageal rosak (LES), pembaikan rawatan alternatif dan menguatkan sfinkter untuk menyembuhkan refluks asid sepenuhnya.

Biar saya jelaskan!

Mengapa Alternatif Reflux?

Ia adalah satu fakta bahawa kebanyakan kes refluks adalah disebabkan kerana sfinkter yang lemah atau rosak. LES atau sfinkter duduk di atas perut. Ini flap otot adalah bertanggungjawab bagi membolehkan makanan masuk ke dalam perut. Ia juga perlu menyimpan asid perut dalam perut untuk mencerna makanan.

Malangnya, kerana makanan kita telah berubah agak luar biasa dalam seratus tahun terakhir; sfinkter kami tidak mampu untuk bersaing. Biasanya tabiat makan yang buruk atau tabiat gaya hidup yang boleh menyumbang kepada sfinkter yang rosak atau lemah. Kes-kes GERD telah berkembang dengan pesat dalam 25 tahun yang lalu.

Dan hanya satu alternatif refluks boleh membantu mengubati punca (refluks yang rosak). Antasid hanya akan bekerja sementara dengan meneutralkan asid perut refluks.

Ubat Rahsia GERD

1. Anda perlu membenarkan LES anda untuk berehat selama 2-3 hari dengan makan makanan sahaja lembut. Elakkan semua makanan seperti bar granola dan bijirin yang boleh mencalarkan sfinkter anda semasa penghadaman.

2. Anda juga perlu mengelakkan makanan dan minuman berasid dan pedas selama 2-3 hari. Ia akan disyorkan untuk mengelakkan minuman berkarbonat, alkohol dan merokok semasa LES anda boleh sembuh.

3. Kopi adalah sangat berasid dan perlu sederhana. Cuba untuk hanya minum satu cawan sehari dan basuh ke bawah dengan gelas besar air.

4. Membeli balang madu dan makan 1 sudu teh setiap kali anda merasa apa-apa ketidakselesaan (refluks). Madu adalah ubat yang sangat lama yang sebenarnya telah didapati untuk melawan jangkitan, membina semula tisu, menghalang jangkitan dan meningkatkan peredaran. Anda perlu mengambil 1 sudu teh kanan sebelum tidur juga.

5. Madu dan lidah buaya juga satu lagi pilihan untuk menyembuhkan LES. Anda boleh mencari lidah buaya di mana-mana kedai makanan kesihatan.

6. Akhir sekali, anda juga boleh cuba epal. Ayah saya telah refluks percuma selama hampir 30 tahun kerana ubat epal diterangkan di laman web kami. Ketahui mengenai cerita dan beliau langkah demi langkah ubat pada Ubat untuk GERD.

Reflux Alternatif Bekerja dalam Waktu

Tidak ada komentar:

Posting Komentar