Bagaimana saya boleh menjadi lebih tinggi, Atau Cara-cara untuk menjadi lebih tinggi

Bagaimana saya boleh menjadi lebih tinggi, Atau Cara-cara untuk menjadi lebih tinggi

Adakah anda bertanya diri anda sendiri Bagaimana saya boleh menjadi lebih tinggi? Jika anda di bawah 24 (18 untuk wanita), terdapat banyak faktor seperti diet (kalsium, vitamin, mineral), tidur, senaman dan banyak lagi yang boleh mempengaruhi ketinggian "akhir" anda dengan cara yang positif.

Senaman adalah satu aspek penting sebagai hormon pertumbuhan ketinggian siaran senaman yang kerap, yang membuat badan anda berkembang pada akhirnya. Tetapi untuk meningkatkan jumlah hormon pertumbuhan manusia di dalam badan anda dengan ketara anda perlu bersenam sekurang-kurangnya 10 minit di atas keamatan ambang laktat. Ambang laktat adalah intensiti senaman di mana asid laktik mula berkumpul dalam aliran darah. Anda mencapai ini latihan peringkat pada intensiti yang tinggi. Jika anda berusia 20 tahun kadar jantung anda perlu berada di atas 160, jika anda berusia 25 tahun, ia perlu berada di atas 156. Beberapa sesi setiap hari juga boleh meningkatkan tahap hormon pertumbuhan manusia dalam tempoh 24 jam. A sempurna dan "selesa" senaman untuk yang sprint pada jurulatih rumah anda (basikal).

Tetapi di sini adalah berita baik untuk mereka yang berusia lebih daripada 24 (18): Malah orang dewasa boleh membesar sehingga 3 inci menggunakan senaman regangan khas. Sebab untuk ini adalah bahawa tulang belakang anda boleh "berkembang" tanpa mengira usia anda. Tulang belakang terdiri daripada 33 tulang, 9 lebih rendah daripada mereka yang bersatu, tetapi yang lain 24 yang tidak kerana mereka adalah kekal alih. Menggunakan latihan seperti Cobra, Bridge, Bowl, Acrobat, The Pemain ski, Super Stretch atau Bar Twist, membentang dan menguatkan otot-otot di sekitar tulang belakang anda yang akan menyebabkan tulang belakang anda untuk memanjangkan. Apa yang berlaku kemudian adalah ini: cakera tulang belakang dan tulang rawan pada tulang belakang anda pekat dan anda mendapatkan lebih tinggi. Anda akan mendapati 20 senaman regangan dalam paling laris e-book ini. Perkara yang penting di sini adalah bahawa anda perlu untuk melakukan senaman ini setiap hari untuk sekurang-kurangnya 2-3 bulan. Anda perlu membuat rutin - sebagai contoh yang boleh anda lakukan dengan betul sebelum anda pergi untuk tidur.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar