Mengapa memilih Katil Organik?

Mengapa memilih Katil Organik?

Terdapat jam dan hari membaca tentang subjek gas phosphine dalam tilam, arsenik, asid borik, formaldehid, dan banyak nama kimia lain wangian dan pelarut yang digunakan dalam peralatan tempat tidur keluarga anda, termasuk ke dalam peralatan tempat tidur anak-anak anda. Haba dan kelembapan dicipta oleh badan manusia kemudian mencipta interaksi yang melepaskan gas-gas kimia yang kita sedut, atau zarah yang kita menyerap melalui kulit kita.

Tubuh manusia, termasuk susu ibu ', berpegang kepada produk-produk komersial toksik selama bertahun-tahun.

Busa memori, bantal mendahului tilam, termasuk semua jenama terbaik, mengandungi bahan kimia berbahaya. Walaupun banyak jenama telah berhenti menggunakan pelbagai PDBE, mereka tidak bebas kimia.

Laura Perak, bertulis bagi Temeculah Valley News
Jumaat 8 Ogos, 2008.

Issue 32, Jilid 8. "Adakah retardants api risiko yang lebih besar daripada api?", Laporan:

"Dos pengambilan dewasa daripada jumlah PBDEs dianggarkan 7.7 ng / kg berat badan / hari, dan kanak-kanak dianggarkan pengambilan lebih tinggi pada 49.3 ng / kg / hari untuk peringkat umur 1-5, 14.4 ng / kg / hari untuk 6-11 dan 9.1 ng / kg / hari untuk 12-19. Dos yang lebih tinggi untuk umur kanak-kanak 1-5 adalah disebabkan oleh peningkatan dua kali ganda debu pengambilan 50-100 mg / hari. " "Jurnal Pendedahan Sains dan Alam Sekitar Epidemiologi (2008) 18, 2-19; ​​doi: 10,1038 / sj.jes.7500572; diterbitkan dalam talian 11 April 2007". Oleh Matthew Lorber "

Bolehkah saya menjelaskan semua itu? Tiada, tetapi saya faham bahawa Matthew Lorber, penyelidik, yang menyatakan bahawa kanak-kanak berumur 1-5 tahun pengambilan tujuh kali jumlah habuk toksik dari api atau api retardants yang orang dewasa lakukan antara. Sakit kepala, sakit otot, ruam kulit, kemurungan, simptom seperti selesema, kanser, dan penyakit pernafasan seperti lelah, semua telah muncul dengan menggunakan tilam busa memori dan bantal, dan kemudian telah cepat lega selepas penggunaan dihentikan. Terdapat banyak banyak cerita tentang perkara ini.

Sindrom Kematian Bayi mengejut (SIDS) muncul dan meningkat makin selepas api dan api retardants telah ditambah ke tilam. Gas saraf yang disebabkan oleh bahan kimia dalam tilam bukan organik, peralatan tempat tidur dan bayi pakaian tidur hanya menutup sistem saraf bayi ini, menjadikan kehidupan baru kepada "OFF".

Saya rasa tesis semua sebab-sebab penting kenapa anda boleh memilih untuk tidur di atas katil organik. Jika anda tidak boleh menggantikan peralatan tempat tidur keluarga anda sekaligus, bermula dengan lembaran organik dan sarung bantal, dan satu puncak tilam.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar