Batu karang - Pas batu karang Dengan Herba Asli

Batu karang - Pas batu karang Dengan Herba Asli

Jika anda sedang mencari alternatif kepada pembedahan pundi hempedu, fikiran kamu herba batu karang rawatan? Walaupun akaun pembedahan pundi hempedu untuk hampir 500,000 pembedahan setahun di Amerika sahaja, terapi herba menjadi lebih dan lebih popular. Beribu-ribu tanpa rasa sakit akan lulus batu mereka bulan ini!

Rawatan alternatif untuk lulus batu karang sedang kini yang disyorkan oleh beberapa doktor sebelum pembedahan pundi hempedu. Sebab mengapa pembedahan kadang-kadang disukai kerana ramai pakar dan doktor berfikir pundi hempedu, organ, yang diperlukan oleh badan. Sebelum ini, doktor tidak fikir begitu.

Sebagai contoh, dalam kajian membujur, pesakit yang dikeluarkan pundi hempedu mereka adalah lebih cenderung untuk didiagnosis dengan usus dan usus besar.

Lulus batu karang dengan Herba Asli

Penyelidikan batu hempedu telah berkembang dengan pesat dalam dekad kebelakangan ini. Berikut adalah beberapa herba lebih popular anda mungkin ingin mencuba untuk kedua-dua merawat dan mencegah batu karang.

1. Milk thistle adalah tonik hati yang bukan sahaja membersihkan hati tetapi juga berfungsi untuk merangsang pengeluaran hempedu. Dalam satu kajian, silymarin (sebatian aktif dalam milk thistle) telah ditunjukkan untuk mengurangkan tahap kolesterol dalam hempedu.

Ini adalah satu faktor penting untuk kedua-dua merawat dan mencegah batu-batu. Jumlah yang disyorkan untuk herba ini adalah 600 mg ekstrak thistle susu setiap hari.

2. Safflower Minyak Habbatus juga telah rawatan alternatif untuk pesakit. Minyak biji safflower dipercayai untuk merangsang pundi hempedu untuk membantu lulus batu karang dibuat. Kajian telah menunjukkan bahawa minyak biji safflower digabungkan dengan asid lemak perlu (yang terdapat dalam minyak flaxseed dan ikan seperti salmon dan tuna) adalah sangat berkesan untuk menghapuskan membina sisa toksik yang terkumpul di dalam pundi hempedu.

Jumlah yang disyorkan adalah 2 sudu dua kali sehari.

3. gabungan lipotropic juga telah popular di kalangan pelanggan kami. Ini gabungan makanan tambahan herba adalah ubat yang selamat dan berkesan yang boleh mencegah dan membantu mengurangkan batu karang pada pesakit yang sudah mempunyai mereka. Rawatan ini memerlukan anda menambah setiap hari kombinasi berikut:

200 mg milk thistle kapsul, 400 mg kapsul akar dandelion, 1200 mg lesitin kaplet, 1 kapsul minyak pudina, dan 2 sudu teh serbuk psyllium sekam.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar