Mudah Pemulihan Saluran Kencing - Penyembuhan Jangkitan Saluran Kencing Anda Tanpa Menggunakan Antibiotik

Mudah Pemulihan Saluran Kencing - Penyembuhan Jangkitan Saluran Kencing Anda Tanpa Menggunakan Antibiotik

Anda tidak keseorangan! Beribu-ribu pesakit UTI mencari internet setiap hari untuk mencari mudah remedi saluran kencing. Kebanyakan orang-orang telah mencuba dengan antibiotik tidak berkesan. Sesetengah mereka pernah mendengar risiko yang terlibat dengan mengambil kesan sampingan antibiotik dengan muatan dan mahu satu rawatan alternatif.

Fakta! Antibiotik jangkitan saluran kencing tidak akan bekerja kira-kira 25% daripada masa. Ramai pesakit akan membangunkan semula jangkitan dalam tempoh beberapa bulan akan datang.

Fakta! Antibiotik bekerja dengan membunuh bakteria. Malangnya, saluran kencing anda mempunyai bakteria 'baik' dan bakteria 'buruk' (E coli). Antibiotik membunuh kedua-dua jenis bakteria dan sering meninggalkan saluran kencing yang tidak sihat dan lebih mudah terdedah kepada jangkitan.

Jika anda ingin bantuan segera, anda boleh menyembuhkan jangkitan saluran kencing anda menggunakan mudah remedi saluran kencing. Berikut adalah 5 rahsia doktor anda tidak akan berkongsi dengan anda!

5 Pemulihan Saluran Kencing

1. Jangan mengambil antibiotik! Antibiotik akan mendatangkan lebih banyak mudarat dalam jangka masa panjang kepada pundi kencing dan saluran anda. Satu cara yang baik untuk membina kesihatan pundi kencing anda dan imuniti adalah untuk menambah vitamin C (juga dikenali sebagai asid askorbik). Vitamin C semula jadi yang terdapat dalam buah-buahan dan sayur-sayuran dan dikenali untuk membina imuniti anda. Lozenges zink juga hebat untuk keupayaan badan anda menyerap asid askorbik. Tambahan 2000-3000 mg setiap hari.

2. Air juga satu tabiat yang sangat sihat untuk badan anda. Air adalah pembual semula jadi yang menyimpan barang-barang yang tidak baik daripada badan anda. Dengan tinggal terhidrat, pundi kencing anda secara berterusan akan di mansuhkan. Ini boleh menjadi pencegahan dan sebahagian daripada rawatan anda.

3. Diet anda juga sangat penting untuk melegakan UTI. Diet yang seimbang dengan banyak makanan keseluruhan seperti buah-buahan, sayur-sayuran, kacang dan benih akan menjadi sangat berguna kepada pesakit yang. Sebagai contoh, pasli segar telah ditunjukkan untuk menyediakan sistem kencing dengan apiol. Apiol adalah minyak yang tidak menentu yang bertindak sebagai saluran kencing antiseptik. Dengan makan pasli, anda akan melihat kelegaan segera daripada ketidakselesaan dan kesakitan anda rasa dalam pundi kencing anda.

4. Untuk mengubati jangkitan saluran kencing, anda perlu kiraan yang kuat bakteria 'baik'. Anda boleh melakukan ini dengan yogurt! Acidophilus dan bifidus membantu memulihkan keseimbangan pH normal dalam sistem dengan membantu menjana semula bakteria 'baik' yang populates dan mempertahankan pencernaan anda dan kawasan kencing. Pastikan anda melihat label.

5. Akhir sekali, anda mungkin telah mendengar tentang keajaiban cranberry. Cranberry telah ditunjukkan untuk membantu dengan jangkitan. Cranberry mengandungi sebatian semulajadi untuk menanggalkan bakteria coli E dari dinding pundi kencing. Malangnya, kebanyakan orang hanya makan cranberry sedikit dan berharap untuk melihat keajaiban. Pakar-pakar kesihatan semulajadi mencadangkan ubat kranberi dengan beberapa bahan-bahan (cranberry dan pasli menjadi 2 daripada bahan-bahan).

Tidak ada komentar:

Posting Komentar